miian

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

1 december

Av Mia - 1 december 2013 13:15

Grrr

Håller på att ladda upp bilder från resan, men hur jag än gör

så blir det förmånga bilder!

Jaja jag kan såklart minska ner antalet men då blir det ju

ingen helhet av resan...


Här kommer en iallafall, jag var fundersam var natten skulle

komma, eftersom vi åkte på em och skulle vara framme på morgonen..

Här är svaret:

 


Det var så billigt med klänningar, vi köpte en ny typ till varje middag =)

 

Jaha, nu går det inte ens att ladda upp ett och ett!

Lite matt blir jag allt!


Jaja resan finns i minnet, och det är ett mycket fint minne.

Känns som det är längesen nu bara =)


November gick då galet fort iår, vi var borta 16 dagar, det var

skönt det, nov är ju en tråkig månad tycker jag.


Här hemma har det tagits fart i stugan igen, Lars har nu

kopplat in vattnet, så nu finns det en fungerande toa också =)

Underlättar ju lite för en gravid tös!


Pricken växer och mår bra, man glömmer nästan av att hon

ska ha en till, det har ju inte varit sånna problem som med

Julia, då var det massa krångelsaker hela tiden.


Julligull är den mest goaste unge som finns, så roligt och så

lättsam att ha.

Inatt har hon sovit inne med oss, det var lite stökigt efter Lars

grejande igår, så det var lättare att hon sov här.

Nu har hon åkt till sin far, kommer hem imorgon igen.


Sandra är kärare än kärast, Mr Love Knocking On The Door,

Emil, gjorde ett rätt beslut när han tittade in här i Juli =)


Hejhopp!




 
 
Ingen bild

Ulrika

1 december 2013 16:34

Ja du jag undrar allt om bilderna har nån typ av fördröjning pga tidskillnaden....För det har gått troll i o ladda upp dom.
Men fantastiska roliga minnen ♡

 
Ulla på Hean

Ulla på Hean

2 december 2013 07:57

Här har jag i alla fall Albumet..... kanonfina bilder är det :)
Hoppas nu allt är bra med alla,och Pricken.
Morgonkram

http://www.hean.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards