miian

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Mia - 31 augusti 2012 07:32

Morning! 

Tidigt idag... Ska jobba dubbelpass.

 

Fick svar fr vet. igår, Bamse har Borrelia, skönt att veta att 

det "bara" är det! Jag har ju byggt upp världens sjukdomshistoria

runt honom..

 

Symtom på Bamse, 

hälta, ibland mer o ibland mindre, o oftast inget alls. 

 

Lite mindre aptit, men han kan hoppa över frukost ändå, 

så det är inget jag har lagt märke till. 

Lite sämre humör vissa dagar, kan ju oxå bero på att 

han blivit äldre. . 

Små små detaljer, o jag har sett det ett tag, det är sista månaden som 

även Lars har sett hältan. 

Äckligt att veta att i hans kropp simmar det runt äckliga 

bakterier, men snart ska de med stor kraft ut ur hans kropp. 

Vet ringer mig på måndag, så då får vi svar på hur vi går vidare. 

 

Vad jag förstår så är det en stark antibiotikakur 2-3 veckor 

som gäller. 

 

 

Igår var vi till Familjen J. 

Julia hade inte sovit mycket så hon var trött när vi kom, 

men efter några minuter så vaknade hon igen =) 

Såå mysig!!

 

 
Ha en fin dag! 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards