miian

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Mia - 1 december 2012 06:57

Godmorgon! 

Går man o lägger sig 22 så är man lagomt utvilad till nu =)

Tur att jag ska till jobbet, annars hade det varit jobbigt att 

vakna såhär tidigt annars =)

 

Ska faktiskt gå till jobbet idag, bra dag att välja det på. 

-7 gr o blåst.

Men hade jag varit hemma så hade jag iallfall gått ut o gått!

 

Har börjat käka viktväktarmat o det är faktiskt sant som 

sägs, att om man äter riktigt så orkar man mer! 

Jo jag trodde inte på det, trodde att det räckte 

med 323252 koppar kaffe o ett mål mat per dag. 

Men så är det inte!

 

Nu kommer bilder till er övriga som får 

informationen efter fb/instagram, förutom mamma då, som får via 

mms.....

 

Håll i er!

 

Här är bilden precis nygjord!

 
Han började så psykologist att berätta för mig att 

just på vaden gör det jätteont...

hm... Kul info!

Jag var så nervös innan han just började, trodde det skulle 

kännas som en svetslåga. 

Men med den tron så gjorde det inte ont. 

Det känns såklart, o på vissa ställen gjorde det lite ont, 

men inte så jag tänkte resa på mig o gå därifrån.

 

Jag ändrade färg när jag tog med mobilen, korten är 

fr igår kväll, precis när jag tagit av plasten, 

men den blir ju grå när det är klart, o jag är såklart nyfiken:

   
Fattar ni att det är nån med en tattueringsmaskin som 

har fixat till denna bild??

 

Han fick till en blandning av ynga Bamse, han är ju knappt ett år 

på skissen, o tatueringen ser han lite äldre ut, som han är ju idag =)

 

Jag är sjukt imponerad! 

Nu går det inte att jämnföra live o kort, live är den 

mycket bättre!

Jag är supernöjd, o jag har redan pratat med honom 

att nån gång kommer jag in o han gör Lejja på andra vaden! 

 

Ska in till dem om nåra veckor, så de får fota 

den läkt, o ifall den har bleknat för mkt, eller jag vill 

ha i mer färg, så fixar vi det då. 

 

Vilket gäng!! Temple of art i Falun! 

Wow!! 

 

Kostnad?? 

Ja ni som vet på ett ungefär vad en tatuering kostar

skulle bli förvånade! 

Jag blev det iallafall   

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards