miian

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Mia - 14 november 2012 09:57

På tre dagar händer det roliga saker! 

Idag ska jag kidnappa Jullan, hon ska sova hos mig.

Det bestämde jag häromdagen, o hennes mamma har inget att 

säga till om, o hennes pappa jobbar natt, så han har inte heller 

nått att säga till om.

 

Om frk sover som jag vill ska vi till öppna förskolan i vika imorgon! 

Där var jag jämt med mina brudar när de var små. 

 

Sen imorgon kväll, ska jag o en kollega på seans! 

Längtar! Jag tror inte att jag har sån tur att jag 

får kontakt igen, det är en storseans, så det gäller 

att mina har vassa armbågar. 

 

O på fredag ska vi fira lilla Novalie som fyller 3 år!! 

Shit min sötproppa blir 3!

Inte klokt! 

 

Massa roligheter som avslutas med ett 24 tim pass på lörd

till sön!

Men jag tycker verkligen att det är roligt att jobba, det gjorde 

mkt de få timmarna jag har gått ner i tid, 

Har massor att göra när jag är på jobbet, så passen säger 

svich!

 

Ja livet leker, trots att vintern dröjer! 

  

Hejhopp! 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards