miian

Direktlänk till inlägg 9 november 2017

9 Nov

Av Mia - 9 november 2017 17:51




Nu var det ett tag sen jag bloggade =) Ska försöka sammanställa vad som hänt;

 Maja har blivit kastrerad! Har gått jättebra! 

   

 Jag är mallig, köpt världens finaste kappa!

     

Knottbesök


 Finaste vännen! 1 års sedan hon fick beskedet bröstcancer

   

Älskade Ozzy

 

Jag har skaffat riktiga brillor, såg visst väldigt dåligt, men med dessa 

progessiva ser jag perfekt! 

       

vi åkte ner och åt lunch i Norrköping, 

Märta trivs bra där, tur är det, för mamma saknar sin bebis!

 Lars lämnade mig själv en kväll,,, trappen blev vit... 


     

       

 

Jag blev brunett


 

   

Lars växlade pengar, inför våran Jamaica resa =)


   

Sista utekvällen på altan för i år, hemma hos Ulrika o LG


   

Hösten kom

     

Jag åkte till en kompis och 

tränade hennes hund inför utställning, gick jättebra där hemma, men väl på plats saknade han 

sin mamma. Jag ville bryta efter första vändan, men vinnarskallen Annkie ville att vi 

skulle vidare. Det gick inge bra alls det... 

Ställde även den omtalade Kärstin, en vildhjärna som påminner om Gizmo...ryser =P , men 

det gick hur bra som helst! Hon var jätteduktig! 


     

 

Majas ärr, och hennes extra hjärta på magen =)

   

Julmust, skumtomtar och spel= perfekt!

   

Märta kom hem och hälsade på =)



   

dags att förbereda inför resan =)


Knottarna bjöd på Halloweenfest ( Halloween o allahelgona är INTE samma sak)

                 

 

Dags för avsked =( Det var inge kul alls!

   

Jag investerade en ny resväska, den ska jag inte kunna tappa bort!


     

Vi var bjudna på 70 års fest, storknottarna var med oss, de trivdes som fisken i vattnet =)

Lars skaffade sig en ny bil


   

Konstigt sken på morgonen den 9e

 

Mina tokar, en ska till Edsbyn o en till Hean på söndag! 

O Tussi ska in till en lägenhet i stan! 


Inser att jag inte har så mycket vanliga kort på Sissi, får kompensera det med en stor bild 

 


Idag har jag varit ut med hundarna, varit på möte och ut med hundarna och sen 

Börjat packa =) Har rullat ihop kläderna, blev massor av plats i väskan! 

Tack för tipset Pernilla Wahlgrens kompis! 


På måndag 07,30 avgår planet till Jamaica =) =) =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards