miian

Alla inlägg den 10 juni 2017

Av Mia - 10 juni 2017 19:56

Då så då har vi varit på en till utställning, en "riktig" sådan som räknas =)


Vi for till Leksand imorse o kom upp till regnväder såklart...

Det verkligen spöregnade innan vi skulle in, så tacksam att jag köpte mitt lilla tält! 

Var fler som var o frågade om det och ville titta in i det =)

Borde ju få lite provision om de beställer dem! 


Maja var så taggad när vi åkte till Leksand, jag hade en sån bra känsla! 

Kommer dit o hon blir rädd för tältet, gillade inte att det smattrade så högt, 

blev fegis för en karl som kom fram.. La sig o vägrade lyssna, mitt självförtroende sjönk

drastiskt, fan vill inte ha GOOD i år!! 


Innan vi skulle in tog jag ut henne och sprang lite på baksidan av alla tält, 

hon började vakna till =) När det väl var våran klass, så hade jag lite förhoppningar iaf =)


Såklart var det en domarelev med idag, 2 som ska klämma 2 som ska stå o snacka ihop sig

dubbelt så lång tid i ringen då... Jaja så dyrt som det är att ställa så är det väl bra 

med extra minuter där =P 


 


Här är startlinjen:

   

Spriiing! Sten kommer ikapp!!
 


Maja var så duktig!! Fy attan vad jag är glad, värt allt slit! 

Hon älskar inte att stå å visa sig än, men hon accepterar det, men vi har ingen 

brådska, vi har ett år till på oss att träna på att gilla det lite mer =)
   


Vet att Maja kan springa så fint, men idag gick det inte som jag ville, hon fick 

Kunde ha bättre stegläng på kritiken, fasiken, jag sprang inte tillräckligt fort då! 

 


Så här blev placeringen! Grattis Christina till bt3 o cert!!
 


Jag är supernöjd med dagen! Maja har blivit så mycket bättre och för första 

gången i en riktig utställning så står det 

INTE

"Borde Ha mer självförtroende"


Jag känner mig som en riktig vinnare och enligt mig själv så har vi vunnit 

över alla de andra =) =) =) 



Kvällen avslutades med studentbal, men kort kommer en annan gång, väntar inte 

från Sandra, då min kamera inte är den bästa.............

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards