miian

Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

18 Jan

Av Mia - 18 januari 2017 15:18

Nu är det vinter som det ska vara! 

Imorse -9 o sen steg det, men inte så att det blev plusgrader, 

det var fortfarande skare och underbart =)


I helgen hade vi besök av grannarna, Ozzy hade fullt upp att passa på 

brudarna, Maja gör allt för att Daizy ska leka, och Ozzy tycker nog att 

Maja är ouppfostrad =)

Tillslut gav han upp och somnade iaf

 


 


Maja har börjat löpa, drygskåp! Men det går bättre denna gång, kan ju berott på att 

jag målade huset förra gången och stod ofta uppe på en stege när våpet satt igång...

 



Bild från helgen, vi var till Roxnäs och promenerade, så skönt!

sen åkte vi till Sissi och hälsade på dem, knottarna blev tokiga över att få besök =)


På söndagen åkte jag och vovvarna till den andra galenpannan, Vilma är en riktig

spexare nu förtiden! =)


Ett nytaget kort på Maja, sååå snygg trots att hon är oborstad =)

 


Kan ju också se ut som 7 svåra år också =)

 


Jag fick sällskap av Amanda idag på promenaden =) Hon ville ha många steg, och jag hade 

planerat en liten nätt vända på 1,5 mil, men hon såg ut som hon inte var så lämpad för det när 

hon kom ner i morse, blev endast 8,5 km =)

 


Min finaste Ozzy   

   


Vi gick först runt tjärn, och sen vågade jag mig ut på på isbanan på sjön! Hade lite panikkänslor

då och då, men jag fixade det =)

  


Jag har reklamerat mina icebugs, har knappt några dubbar kvar och de är endast 1 år, 

vilken bra respons jag fick från #Icebug och #sportamore! Stora applåder till dem! 



Lars är i Göteborg, åkte dit igår och kommer hem imorgon, hundarna uppskattar det, 

även Tussi, för inatt hade jag alla 3 i sängen ett tag. När Lars är hemma så ligger Ozzy 

i min fotända och tar knappt någon plats, men inatt... Jisses inatt kunde han då ta plats den lilla 

skiten! 


Fick nyss ett sms av Sissi, Julia stackarn fick magsjuka i bilen, spydde ner allt =( Stackars 

lilla tjej! Men jag är glad att jag inte sett dem på några dagar också, dubbla känslor alltså! 

Milton är också sjuk, men han har ont i halsen, hade jättejobbigt igår, och när han 

piggnar på sig från det kommer väl magsjukan....


Ha en fin dag! 


 
 
Ingen bild

Eva

18 januari 2017 19:33

Fina hundar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards